Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pozor na bezpečnostní agentury!

Před nedávnem jsem byl na hodinu propuštěn z práce. Ne proto, že bych porušil pracovní povinnosti, ale proto, že jsem si při nástupu vloni hned musel podepsat i svou výpověď. Pojďme se na praktiky agentur podívat blíže.

Některé jdou na to opravdu chytře. Když při nástupu do práce nepodepíšeš i svou výpověď, tak tě nepřijmou. A tak jsem to podepsal, aniž bych dopředu tušil, že se stačí jenom zamračit na šéfa, a on potom kdykoliv na bianko výpověď může dopsat jen datum a podpis se štemplem. Vyletěl jsem na hodinu bez udání důvodu! Prý to není jeho povinnost, důvod uvádět. Celou dvouminutovou "proceduru" mám nahranou, a je i na YouTube...

Takže - i v současné době je nejlepší držet hubu a krok. Přesně podle předpisů jsem upozorňoval na nedostatky v práci (nefunkční kasry, pouta bez klíčů, atd.) od nejbližšího nadřízeného výše, ale nedělo se nic. Vrcholem pak bylo neodržování zásad bezpečnosti práce, kdy jsem jako vrátný v předpisovém oblečení musel šplhat do kabin lokomotiv, jestli mašinfýři něco nekradou. Bez jakéhokoliv zajištění, přímo na vlečce střeženého podniku.

Bezpečnostní agentura také nerozlišovala mezi "odbornou způsobilostí" nás, zaměstnanců. Nejnižší možnou mzdu dostávali jak obyčejní "pěšáci", kteří se jen stěží dovedli podepsat, tak i my, u kterých byla podmínkou práce s počítačem. Proč se při nástupu nedělají alespoň "primitivní" IQ testy, když se hlídá proklatě strategický objekt? Všichni jsme byli vrátní na stejné úrovni...

Další šaškárna byla s povinnými zkouškami ministerstva vnitra. Dostali jsme testy pro městskou policii(?), a ze všech nás, vrátných, se stali po absolvování strážní s kódem profesní kvalifikace 68-008-E. Čili měli jsme nárok na vyšší mzdu... Ale firma to vzala po svém:  Profesní kvalifikaci snížila na "pomocný bezpečnostní pracovník", a nepřidala ani korunu!

A ještě jedna věc mě zarazila, ale to je stejné u více soukromých firem. Každá z nich má takzvanou "dceru", do které tečou peníze z přesčasů a příplatků. Čili "matka" vám zaplatí jenom povinné měsíční hodiny, a veškeré vámi odpracované prachy navíc jdou ke "dceři", která z toho neplatí žádné sociální a zdravotní pojištění, a ani já ne. A po dvou letech se to obrátí. Dcera dělá matku, a matka dceru!

Mi se to vymstilo u Úřadu práce. Čistý měsíční výdělek mi vypočítali ze 7.815 Kč (kde je těch slíbených osm tisíc?), a o veškeré přesčasy u "dcery" jsem přišel. Prý proto, že jsem si z nich neplatil zdravotní a sociální pojištění... A to samé bude při výpočtu důchodu!

Dejte si pozor na takové firmy, a zvláště na bezpečnostní agentury, které pro hlídání vezmou kdekoho, hlavně pak důchodce. Za ně totiž nemusí platit nic, a od nového roku jim neplatí ani za víkendy, svátky, či noční směny! A to jsem nepsal jenom o Pro Bank Security... 

  

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivo Přeček | sobota 22.9.2012 15:47 | karma článku: 24,53 | přečteno: 2597x
  • Další články autora

Ivo Přeček

Ženy v přechodu to nemají lehké...

Říkala mi nedávno má bývalá žena, že až to na ni přijde, tak jí mám říci, kdyby náhodou chodila po ulici nahá... - Stejný osud teď potkal mou dětskou kamarádku Dádu, kterou jsem tehdy miloval. Je nahá, a vůbec o tom neví...

12.6.2016 v 16:31 | Karma: 17,48 | Přečteno: 1228x | Diskuse| Ostatní

Ivo Přeček

Devítičlenná romská rodina trhala rekordy

bohužel ne v práci pro náš kapitalistický stát, ale v televizních reality show, kde si v souběhu jednoho vysílacího týdne vydělala přes sedmdesát tisíc korun k měsíčním rodinným státním podporám 38 tisíc korun.

20.2.2016 v 13:41 | Karma: 39,42 | Přečteno: 2897x | Diskuse| Ostatní

Ivo Přeček

"Dobrý den, prsa ven", to je krédo pražských divadel

Nejen v Národním, ale i v jiných pražských divadlech se to kopulací, sexem, chtíčem a fujtajblem jenom hemží. Ředitelé kulturních kapliček spolu s herci totiž sází na zvrhlý vkus českého diváka, který by jinak asi nepřišel.

19.2.2016 v 14:47 | Karma: 35,88 | Přečteno: 2202x | Diskuse| Kultura

Ivo Přeček

Slovenština v ČT už nesmí být! - A hotovo!

Takto ostře se vyjádřila jazyková lektorka mnohých "nemluvů" Jana Postlerová (72), která tvrdě vytáhla do boje za barvy úřední češtiny. Štve ji, že ve vysokých funkcích jsou stále lidé, kteří mluví slovensky na své podřízené.

11.2.2016 v 13:18 | Karma: 32,87 | Přečteno: 2214x | Diskuse| Ostatní

Ivo Přeček

Chlupy jsou zdravé, zvláště ty barevné!

Když bylo nedávno horko, tak jsem si v tramvaji všiml mladých holek, že když se držely za tyčku, tak jim v průvanu z oken vlály barevné chlupy v podpaží. Vzpomněl jsem si přitom na své mládí...

22.6.2015 v 14:38 | Karma: 17,90 | Přečteno: 1108x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Ukrajinu překvapila míra neúspěchu raket z KLDR, selže až polovina z nich

16. května 2024  21:15

Severokorejské rakety krátkého doletu KN-23, které Rusko používá ve válce na Ukrajině, vykazují...

Rusko nemá na průlom u Charkova dost lidí, Ukrajinci se udrží, řekl velitel NATO

16. května 2024  20:19,  aktualizováno  20:46

Ruská armáda nedisponuje dostatečným počtem vojáků k dosažení strategického průlomu v oblasti...

ING-FOREST s.r.o.
Taxátor

ING-FOREST s.r.o.
Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj
nabízený plat: 65 000 - 75 000 Kč

  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1650x
Jsem ostravský důchodce, berte mě proto s rezervou... Vážím si každého vašeho názoru, a v diskuzích zásadně nemažu! Upozornění váženým čtenářům: NIKDY JSEM NEBYL V ŽÁDNÉ POLITICKÉ STRANĚ!